سی‌دی پراجکت رد ساخت قسمت‌های جدیدی از The Witcher را عملاً تایید کرد

استودیو سی‌دی پراجکت رد رسما تایید کرد فرنچایز The Witcher در آینده باز خواهد گشت و نسخه سوم، آخرین قسمت آن نبوده و از طرفی شواهد نشان می‌دهد ماجراجویی‌های گرالت زودتر از آنجه انتظارش را داریم دنبال خواهد شد.

همانطور که می‌دانید بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ میلادی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی منتشر شد و به داستان سه‌گانه اولیه پایان داد. این فرنچایز در ابتدای راه با کم و کاستی‌هایی همراه بود و با استقبالی کم و بیش مثبت و منفی مواجه شد. اما قسمت سوم به یکی از بهترین و البته پرفروش‌ترین عناوین نسل تبدیل شده است.

این سری حالا برای خودش اعتباری خاص در صنعت گیم داشته و این روند با آغاز پخش سریال تلویزیونی ویچر با بازیگری هنری کویل در سرویس نتفلیکس بزرگتر از گذشته نیز خواهد شد. با این وجود و در حالی که سی‌دی پراجکت رد قبلا مدعی شده بود ویچر تنها یک سه‌گانه خواهد بود، از ساخت نسخه‌ای جدید از آن (بعد از توسعه و انتشار سایبرپانک ۲۰۷۷) سخن می‌گوید.

این استودیوی لهستانی در جریان جدیدترین کنفرانس سرمایه‌گذارانش گفته قصد دارند از مدل تجاری پیش‌بُرد و توسعه دو فرنچایز به صورت همزمان، که در واقع سایبرپانک و ویچر خواهند بود پیروی کند.

این کمپانی باور دارد رشد پویا و گسترش فعالیت‌هایش منوط به تداوم و افزایش پتانسیل توسعه بازی‌های ویدیویی به صورت همزمان و توجه ویژه به جامعه جهانی گیم است. مدیریت دو فرنچایز بزرگ از جمله ویچر و سایبرپانک، همراه با چندین تیم توسعه مستقل، این دیدگاه را قوت بخشیده و توانایی کار روی چند پروژه مختلف را تسهیل و پرورش می‌دهد. این مهاجرت به مدل تجاری پشتیبانی از دو فرنچایز بزرگ اجازه می‌دهد فعالیت‌های اقتصادی و تولیدمان نیز بهینه‌سازی شده، و فاکتورهای اساسی ریسک را کاهش داده و در نتیجه رویکرد حرفه‌ای کارمندان و مدیران کمپانی را ارضا و ساده کند.

معلوم نیست این مدل دو فرنچایزی در آینده مخاطب‌پسند باشد یا خیر. آیا موضوع مورد بحث به این معنا است که صرفا سی‌دی پراجکت رد فقط به دو عنوان فعلی‌اش خواهد پرداخت و عملاً تولد آیپی جدیدی در دستو کار قرار ندارد؟ مشخص نیست اما چنانچه همین رویکرد مد نظر قرار گیرد، احتمالاً باید منتظر نسخه جدید و وسیع‌تری از ویچر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس اسکارلت و کامپیوترهای خانگی باشیم.

منبع: ویجیاتو

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • خانه
  • اخبار
  • سی‌دی پراجکت رد ساخت قسمت‌های جدیدی از The Witcher را عملاً تایید کرد