کراس‌اور بین اسپایدرمن و ونوم تایید شد

سونی تایید کرد که اسپایدرمن به دنیایی که اتفاقات فیلم ونوم در آن‌ جریان داشت اضافه خواهد شد و به همین دلیل طی آینده‌ای نزدیک باید منتظر رویایی این دو کاراکتر با یکدیگر باشیم.

در سال ۲۰۱۴، سونی و دیزنی توافقی را امضا کردند که بر اساس آن اسپایدرمن اجازه حضور در دنیای سینمایی مارول را پیدا می‌کرد. حال و بعد از آن که این دو کمپانی برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند، اسپایدرمن از این دنیای سینمایی جدا شده و در آینده شاهد فیلم‌های مستقلی از این شخصیت خواهیم بود که تهیه‌کنندگی آن بر عهده سونی خواهد بود.

سال گذشته، اولین فیلم ونوم با بازی تام هاردی اکران شد. این فیلم برخلاف نقدهای نسبتا ضعیفی که دریافت کرد، عملکرد بسیار خوبی در گیشه داشت و همین موضوع باعث شد تا سونی با دید جدی‌تری به دنبال ساخت قسمت دوم ونوم باشد.

حال که ونوم به جایگاه مناسبی رسیده و اسپایدرمن نیز دیگر در میان ابر قهرمان‌های سینمایی مارول جایی ندارد، بهترین زمان برای کراس‌اور بین این دو شخصیت فرا رسیده. البته این اولین باری نیست که تام هالند در نقش اسپایدرمن با ونوم روبرو می‌شود. طبق گزارش‌هایی که طی هفته‌های اخیر منتشر شده، قرار بود که سونی در اولین فیلم ونوم استفاده کوتاهی از اسپایدرمن کند اما مارول به خاطر خشونت بالای ونوم از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کرد.

هنوز مشخص نیست که کراس‌اور بین مرد عنکبوتی و ونوم چه زمانی اتفاق می‌افتد اما در حال حاضر می‌دانیم که تام هالند همچنان در نقش مرد عنکبوتی ظاهر خواهد شد و سونی امیدوار است که جان واتس به عنوان کارگردان Spider-Man: Far From Home که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ اسپایدرمن محسوب می‌شود هم به عنوان کارگردان در قسمت بعدی از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی حضور داشته باشد. حال سوال اصلی اینجاست که اسپایدرمن و سونی می‌توانند بدون مارول موفق باشند یا خیر.

منبع: ویجیاتو

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *