بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس ماه ژانویه ۲۰۲۰

به رسم هر ماه، مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس به چند بازی جدید دسترسی خواهند داشت. حال با فرا رسیدن سال نو میلادی، بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه ژانویه ۲۰۲۰ مشخص شده‌اند که بر اساس آن، بازی‌بازان در این ماه میزبان شخصیت نیتن دریک و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز او خواهند بود.

در ماه ژانویه بازی‌های The Nathan Drake Collection و Goat Simulator به صورت رایگان از طریق سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس خواهند بود.

The Nathan Drake Collection شامل سه بازی از مجموعه آنچارتد می‌شود. این سه بازی در ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شدند و پس از آن شاهد انتشار نسخه ریمستر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ بودیم.

Goat Simulator هم همان‌طور که از نامش پیداست، یک شبیه‌ساز بز است! بنابر گفته سازندگان، تنها هدف بازی‌بازان در Goat Simulator این است که تا جایی که می‌توانند به محیط خسارت وارد کنند.

بازی‌های The Nathan Drake Collection و Goat Simulator از تاریخ سه‌شنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸ (۷ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) تا تاریخ دوشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ (۳ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) به صورت رایگان از طریق سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس هستند.

 

منبع گیم نیوز

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • خانه
  • اخبار
  • بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس ماه ژانویه ۲۰۲۰