نحوه ارسال تیکت در فروشگاه VGKEY

تیکت چیست ؟ 

تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی یا درخواست از پشتیبان است.

 

برای ارسال تیکت تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و از بالا برروی “تیکت پشتیبانی” کلیک نمایید.

 

جهت ارسال تیکت “ایجاد تیکت را زده”مراحل زیر را انجام دهید:

۱) در صفحه جدید در قسمت “موضوع” عنوان سوال خود را بنویسید.

۲) از گزینه “” سفارشی که سوال یا درخواست در مورد آن است را انتخاب نمایید.

۳) در قسمت “دپارتمان” از بین چهار بخش: ارسال اطلاعات اکانت، پشتیبانی ، مالی و انتقاد و پیشنهادات انتخاب نمایید.

۴) در قسمت “پیام” متن سوال یا درخواست خود را بنویسید.

۵) در صورتی که تصویر یا فایلی هم می خواهید پیوست نمایید از گزینه “ضمیمه” فایل خود را انتخاب نمایید.

۶) در انتها دکمه “ارسال” در سمت راست بالا (به صورت فلاش ابی رنگ) کلیک نمایید.

 

2018-05-27_3-32-53

اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل سفارش

 

 

 

 

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

5 دیدگاه در “نحوه ارسال تیکت در فروشگاه VGKEY

[…] برای ارسال اطلاعات درخواستی باید از بخش تیکت استفاده کنید “کلیک کنید“ […]

[…] برای ارسال اطلاعات درخواستی باید از بخش تیکت استفاده کنید “آموزش ارسال تیکت“ […]

[…] چه اطلاعاتی برای تکمیل سفارش نیاز میباشد – مجله ویجی کی در نحوه ارسال تیکت در فروشگاه VGKEY […]

با سلام.اگر من نسخه گلوبال هر بازی رو از شما خریدم
برای آنلاین بازی کردنش نیاز به ویpان هست؟
یا برای فعال کردن سی دی کی بازی نیاز به ویpان هست؟

تنها بازی پلتفرم های تحریم شده نیاز به تفیر ای پی داره مثل بازی بتلفیلد

پاسخ دادن به تخفیفات پاییزی و بلک فرایدی آغاز شد – مجله ویجی کی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *