کشتن دشمنان در The Last of Us Part 2 سخت و ناراحت‌کننده خواهد بود

اگر اخبار و اطلاعات The Last of Us 2 رو دنبال می‌کنید احتمالا می‌دانید که یکی از اصلی‌ترین تم‌های داستانی بازی در مورد خشونت، انتقام‌جویی و تاثیر آن‌ها بر انسانیت است. حالا با اطلاعات و گیم‌پلی‌های جدیدی که منتشر شده، می‌توانیم شاهد جزئیات جدیدی باشیم که شاید باعث شود کمی بیشتر به دشمنانی که می‌کشیم فکر کنیم.

در طول بازی نه تنها با موجودات آلوده، بلکه با انسان‌های کاملا سالم بسیاری نیز رو در رو خواهید شد. طبق مصاحبه وبسایت گیم‌اسپات با آنتونی نیومن، یکی از کارگردانان بازی، هر انسانی که در مقابلتان قرار می‌گیرد دارای نام و شخصیت خود است. نیومن برای توضیح این جزئیات از تجربه‌ای که برای خودش پیش آمده مثال می‌زند:

یکی از اتفاقاتی که برای من افتاد این بود که در حال مبارزه با چند دشمن بودم. یکی از آن‌ها را گروگان گرفتم تا از خودم در مقابل یکی دیگر از آن‌ها محافظت کنم. پس از اینکه به فرد مقابلم شلیک کردم گروگانم فریاد زد «استیون، نه!». نگرانی او برای دوست و همراهش که کشته شد حسابی مرا شوکه کرد. تا حالا ندیده بودم که چگونه سیستم‌های بازی‌هایمان می‌توانند چنین موقعیت‌هایی خلق کنند. این باعث می‌شود که دشمنانی که در مقابلتان قرار می‌گیرند مرگبارتر و انسان‌تر به نظر برسند. باعث می‌شود که مبارزات از همیشه حساس‌تر شوند.

اگر این‌ها کافی نبود، در بازی با سگ‌های بسیاری نیز مواجه خواهید شد که دشمنان برای پیدا کردنتان از آن‌ها استفاده می‌کنند. در حالی که مبارزه با سگ‌ها چیز جدیدی در بازی‌ها نیست، طبق گفته نیومن ناتی داگ از عمد انیمیشن کشتن آن‌ها را جوری ساخته که برای بازیکنان ناراحت‌کننده باشد. همچنین این سگ‌ها نیز نام و صاحب خود را دارند و بعید نیست پس از کشتن یکیشان، صدای فریاد و گریه صاحبش به گوشتان برسد.

منبع: ویجیاتو

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • خانه
  • اخبار
  • کشتن دشمنان در The Last of Us Part 2 سخت و ناراحت‌کننده خواهد بود